image-description

Delegowanie pracowników wobec zmian regulacji prawnych oraz zaostrzenia przepisów

Program konferencji obejmuje m.in. następujące zagadnienia:

- zmiany dyrektywy 96/71/WE dotyczącej delegowania pracowników w ramach świadczenia usług, w tym aktualny stan procedury wprowadzania zmian do projektu Komisji Europejskiej z dnia 8 marca 2016 r;
- propozycja Komisji Europejskiej dotycząca zmiany Rozporządzenia (WE) Nr 883/2004 o Koordynacji Systemów zabezpieczenia Społecznego i Rozporządzenia (WE) Nr 987/2009;
- transgraniczne użyczanie pracowników;
- współpraca Państwowej Inspekcji Pracy z instytucjami zagranicznymi w ramach egzekucji kar pieniężnych i grzywien administracyjnych nałożonych w innych państwach członkowskich UE.

Referaty zostaną przedstawione przez prelegentów będących wysokiej klasy specjalistami o wieloletnim doświadczeniu w prezentowanej dziedzinie:

W konferencji wezmą udział, m. in.

- przedstawiciele Parlamentu Europejskiego,
- przedstawiciele Komisji Europejskiej
- przedstawiciele organów kontrolnych oraz instytucji zabezpieczenia społecznego z Niemiec i Polski,
- prawnicy praktycy z Polski, Niemiec, Belgii i Francji specjalizujący się w kwestiach transgranicznego świadczenia usług.

Szczegóły dostępne na stronie Polskiej Izby Gospodarczej w Niemczech 

 

Zapraszamy do zapoznania się z programem

 

Program_-_PL_2.pdf

Kontakt

StowarzyszeniE Agencji Zatrudnienia

ul. Koszykowa 69 lok. 3, 00-667 Warszawa
t:
+48 22 623-85-53
e:
biuro@saz.org.pl
 
 
Sprawdz dojazd