Aktualnosci hr

Hrily to Inteligentna Platforma dla Agencji Opieki 24h

Najlepszy system wspierający delegowanie opiekunów osób starszych do krajów Unii Europejskiej

Prowadzisz Agencję Opieki, rekrutujesz, organizujesz wyjazdy? Hrily podpowie Ci, jak robić to szybciej, efektywniej i przyjemniej. 

Mówimy, że Hrily to Inteligentna Platforma dla Agencji Opieki 24h. Dlaczego? Dlatego, że jej rdzeniem jest system, który potrafi między innymi automatycznie dopasować klientów i opiekunów, ale to nie wszystko. Dodatkowo nasi klienci otrzymują serwer, wiedzę i wsparcie techniczne na każdym etapie. Ponadto sam dba o prawidłowy przepływ pracy pomiędzy działami, a intuicyjny Dashboard informuje o zadaniach do wykonania bez dodatkowych kliknięć.

Jak wygląda rekrutacja opiekunów z Hrily?

Pracując od wielu lat z Agencjami Opieki, wiemy,  jakie znaczenie ma pozyskiwanie najlepszych opiekunów osób starszych. W celu usprawnienia tego procesu stworzyliśmy dla nich portal z ofertami pracy dla opiekunów osób starszych .

Dashboard, czyli twój panel sterowania

Niektórzy tłumaczą ?dashboard? jako ?deska rozdzielcza?. I coś w tym jest. Otóż raz skonfigurowany dashboard informuje o wszystkich zadaniach do wykonania na przykład umówionych kontaktach z opiekunami oraz rodzinami, dokumentach do wysłania, czy niedodanych rozliczeniach.

Jak Hrily pomaga w rekrutacji opiekuna osoby starszej?

Po pierwsze -  nasi klienci otrzymują gotowe formularze rejestracyjne. Są one w pełni skonfigurowana i dostosowane do Państwa potrzeb. Do opracowania pozostają jedynie treści, kolory, znaki graficzne, pola i ich kolejność.

Po drugie - wypełniwszy formularz, kandydat na opiekuna musi zaznaczyć odpowiednie zgody. Dzięki temu osoby korzystające z Hrily mają pewność, że ich działania są zgodne z RODO, a tysiące danych przechowywane w bezpieczny sposób.

Po trzecie ? dane z formularza są od razu zapisane w systemie, a rekruter zostaje automatycznie poinformowany o nowej kandydaturze. W profilu opiekuna pojawia się lista dopasowanych rodzin, a także wersja profilu w języku niemieckim.

Jak wygląda automatyczne dopasowanie klientów i opiekunów?

Zanim odpowiemy na to pytanie, musimy się cofnąć na chwilkę do poprzedniej epoki, kiedy to pracownicy agencji musieli korzystać z wielu drobnych narzędzi i pomocy. Były to ich własne notatki, dokumenty w plikach tekstowych, pdf, xls i wielu innych.

Hrily eliminuje konieczność przeszukiwania tej ogromnej ilości dokumentów w celu znalezienia kandydata spełniającego wymagania rodziny, która potrzebuje opiekuna. Jak już powiedzieliśmy, dane tych wszystkich osób zostały już zapisane w systemie. Tak samo dzieje się z zainteresowanymi rodzinami. Hrily pozwala na wpisanie setek preferencji, choć najbardziej typowe informacje to:

  • Znajomość języka
  • Prawo jazdy
  • Doświadczenie w opiece 
  • Informacje na temat chorób
  • Informacje żywieniowe
  • Brak nałogów
  • Dbanie o higienę
  • Przygotowywanie posiłków
  • Choroby i dolegliwości
  • I wiele innych (do wyboru dziesiątki opcji)

Oprogramowanie dla Agencji Opieki Hrily może porównać setki danych po jednej i drugiej stronie, łącząc kandydatów z rodzinami jednym kliknięciem. Pracownik agencji ma pewność, że otrzymał najlepsze propozycje dla danej rodziny. Ponadto zyskuje naprawdę dużo czasu.

Organizacja przejazdów

Dzięki Hrily można zaplanować wszystkie elementy wyjazdu:

  • Terminy i czas trwania;
  • Rozliczenia pomiędzy wszystkim stronami;
  • Wysyłanie e-maili do firm przewozowych z uzupełnionymi adresami, datami i danymi opiekuna.

Dashboard informuje, ile jest przejazdów do zorganizowania w dowolnych przedziałach czasu.

W przypadku sytuacji, gdy któryś z opiekunów musi nagle wrócić do kraju lub nie może (np. z powodu choroby) z niego wyjechać, cała procedura ? od znalezienia zastępstwa po ustalenie i rozliczenie nowego przejazdu jest o wiele szybsza.

Wszystkie dokumenty i szablony pod ręką

Przygotowanie dokumentów na podstawie informacji znajdujących się w Hrily, zajmuje od 1 kliknięcia do 1 minuty. Wystarczy wybrać szablon, np. Umowa z opiekunem , a system sam pobierze odpowiednie informacje. Umożliwia on także:

  • wprowadzanie zmian
  • dodawanie grafik do dokumentów i papieru firmowego
  • procesowanie obiegu dokumentu 
  • podgląd dokumentu
  • podgląd skanu podpisanego dokumentu

Profil opiekuna w PDF po niemiecku i tworzenie jego CV

Można ponadto dodać takie informacje, jak: referencje, certyfikaty, poświadczenia,  a Hrily zapisze go jako jeden spójny, profesjonalnie przygotowany PDF. Teraz wystarczy przesłać go do rodziny w kraju UE.

Rozliczenia szyte na miarę Agencji Opieki

Rozliczenia to dla każdej firmy newralgiczna sprawa, która ostatecznie decyduje o opłacalności danego przedsięwzięcia. Dlatego Hrily uwzględnia wszystkie możliwe warianty rozliczeń w branży opiekuńczej, które mogą być realizowane pomiędzy:

  • Agencją opieki z Polski
  • Agencją pośrednicząca ze strony klienta
  • Agencja pośrednicząca ze strony opiekuna
  • Rodziną
  • Opiekunem 
  • Firmą przewozową

W odróżnieniu od systemów, które nie są skrojone na miarę, w Hrily można np. dodawać podwójne stawki w święta, połowy dni, doliczenia rodzinie za przejazd i wiele innych. 

Jak sprzedawać domowe usługi opiekuńcze z zamieszkaniem bezpośrednio rodzinom? 

W tym celu stworzyliśmy dedykowany portal z ogłoszeniami. Jest on dostępny w wielu językach, a informacje tam zamieszczane aktualizują się automatycznie.

Ile czasu zajmuje wdrożenie Hrily?

  • Założenie darmowego konta na 7 dni zajmuje 1 minutę.
  • Po 10 minutowym szkoleniu można samodzielnie konfigurować konto.
  • System może być skrojony na miarę potrzeb ? wybrane tylko potrzebne i przydatne funkcje.

Dzięki ostatnim udoskonaleniom opracowanym w odpowiedzi na potrzeby Agencji Opieki Platforma Hrily może zostać bezpłatnie zintegrowana z dowolnym systemem kadrowo ? księgowym. Żeby się przekonać, jakie to łatwe i praktyczne, wystarczy założyć darmowe konto.

Członkowie SAZ